יום שישי, 12 בספטמבר 2008

שאול מופז הוא אדם לא אמין

שאול מופז הוא אדם לא אמין. אם צריך - הוא ישקר. לא נמאס לנו מפוליטיקאים לא אמינים ? לי לפחות נמאס. לכן אני כותב הדף הזה
רוצים דוגמאות ? אין בעיה. הן רבות מספור. אביא רק כמה בולטות במיוחד, שמאפיינות את האיש.
(1) נפנה לעמוד "10 דברים שלא ידעת" באתר הפריימריס של קדימה. אי אפשר לומר ששאול מופז לא אחראי למידע שמסופק בעמוד הזה, נכון ?
ושם נאמר, בפריט מספר 5, כי " מופז היה סגנו של יוני נתניהו ז"ל במבצע יונתן לחילוץ בני הערובה שנחטפו לאנטבה ע"י גורמי טרור"...
אבל כל מי שמכיר את מבצע אנטבה, יודע שמפקד המבצע בשטח היה דן שומרון (אז קצח"ר), סגנו היה מתן וילנאי (אז מח"ט צנחנים). מפקד כוח הפריצה היה יוני נתניהו ז"ל (מפקד סיירת מטכ"ל )
וסגנו היה... הפתעה,הפתעה... מישהו אחר: רס"ן מוקי בצר .... (כפי שיודע כל מי שמכיר את המבצע ואת המריבה הממושכת בין משפחת בצר למשפחת נתניהו; בהחלט לא שקר חכם במיוחד)
אז מה עשה שאול מופז ? הוא השתתף במבצע אנטבה, אבל בתפקיד מעט פחות סקסי: מפקד כוח אבטחה נייד.... ומי שלא מאמין, מוזמן לבדוק בעצמו.
שיהיה ברור: זה לא משהו שצריך להתבייש בו. להיפך, בהחלט סיבה לגאווה. אבל למה היה צריך את השקר הזה בדמות הסיפור על תפקיד שלא הוא מילא ?!?
(2) שאול מופז הטעה את ועדת החוץ והביטחון, כאשר מסר לה מידע מטעה בתפקידו כשר ביטחון.
בכך הוא היה לשר הביטחון הראשון שהואשם בגלוי בהטעיה של הוועדה ביודעין , וכל מה שהיה לו להגיד על זה, הוא שהיה מדובר בהטעיה שלא במתכוון. זה כנראה גם מה שהוא יגיד לכל מי שיעשה הטעות ויצביע לו, כאשר הוא יהפוך את עורו....
(3) ולשאול מופז יש הסטוריה של הבטחה לתומכים בו, ולאחר מכן התנהגות הפוכה מהמובטח.
כאשר שרון ותומכיו עזבו את הליכוד, כדי להקים את קדימה, שאול מופז התנגד להקמת קדימה, והבטיח להישאר בליכוד. כשגילה שהסקרים חוזים לו תמיכה מועטה ביותר בתוך הפריימריס בליכוד,

אין תגובות: